.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ مشاور استاندار به پيشنهاد نماينده مردم بهشهر
در پي مصاحبه مقيمي نماينده مردم بهشهر،نكاء وگلوگاه در مجلس شوراي اسلامي با روزنامه بامداد و درج آن در سايت شمال نيوز با ارائه پيشنهادات تعاملي بين نمايندگان و مديران ارشد دستگاههاي اجرايي استان ، جوابيه اي از طرف مشاور استاندار در امور اجرايي و دبير شوراي نواوري و شكوفايي استان ...

در پي مصاحبه مقيمي نماينده مردم بهشهر،نكاء وگلوگاه در مجلس شوراي اسلامي با روزنامه بامداد و درج آن در سايت شمال نيوز با ارائه پيشنهادات تعاملي بين نمايندگان و مديران ارشد دستگاههاي اجرايي استان ، جوابيه اي از طرف مشاور استاندار در امور اجرايي و دبير شوراي نواوري و شكوفايي استان به سايت شمال نيوز ارسال گرديد.
متن نامه بشرح زير ميباشد.


جناب آقاي مقيمي
منتخب محترم مردم شريف بهشهر ،‌نكا و گلوگاه در مجلس شوراي اسلامي

با سلام و تحيات الهي
احتراما پيرو مصاحبه جنابعالي با نشريه بامداد كه با دغدغه اي مقدس نسبت به توسعه همه جانبه استان اظهار نظر فرموده و حسن ختام آن مصاحبه به پيشنهاد تشكيل اتاق فكر در استانداري به منظور تعامل كارساز و منطقي بين نمايندگان محترم و حوزه كارشناسي دستگاه هاي اجرايي اختصاصص يافت، به استحضار مي رساند كه با ابتكار اقاي مهندس شفقت استاندار محترم ،‌شورايي تحت عنوان شوراي نواوري و شكوفايي استان متشكل از تني چند از روساي دانشگاه ها و مديران دستگاه هاي اجرايي تشكيل كه در اولين جلسه آن (مورخه 1/3/87 ) استاندار محترم بر تشكيل جلسات مستمر و منظم با حضور نمايندگان محترم مردم شريف استان در مجلس شوراي اسلامي (پس از افتتاح مجلس هشتم ) و مديران و كارشناسان دستگاه هاي اجرايي و افتتاح دبيرخانه اي به منظور هم انديشي بين مجمع نمايندگان محترم استان و مديران در محل استانداري تاكيد كه انشاء ا... الرحمن در اينده اي نزديك چگونگي تشكيل دبيرخانه و كارگروه هاي تخصصي زيرمجموعه ان با نظر مشترك نمايندگان محترم و مديران دستگاه هاي اجرايي به استحضار خواهد رسيد. در سال نوآوري و شكوفايي ، دوام توفيقات همه خدمتگزاران صديق را تحت زعامت ولي امر مسلمين مسئلت مي نماييم.

علي اصغر دهقان
مشاور استاندار در امور اجرايي و پيگيري هاي خاص
و دبير شوراي نواوري و شكوفايي استان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فعال سیاسی 9 خرداد 1387
آقایان مسئولین استان مازندران که همیشه شعار اتحاد ملی و انسجام اسلامی میدادند در پایان انتخابات مجلس هشتم هیچ توجه و جلسه ای برای قدردانی و خسته نباشید به کاندیداهایی که رای نیاوردند ترتیب ندادند در حالی که ستاد انتخابات کشور هیچ گونه وام و مساعدت مالی نیز بعمل نیاورد . پیشنهاد می کنم از توانمندی دیگر کاندیداها در مشورتها و فعالیتهای حوزه دفتر اجتماعی و سیاسی استانداری و فرمانداریها استفاده شود و به معنی واقعی اتحاد ملی و انسجام اسلامی مقام معظم رهبری را اجرا نمایند . اینقدر جناحی و باندی عمل نکنید !!!!؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.